در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان/

طرح پرورش کبک پنج هزار و 670قطعه ای در دینور مورد موافقت قرار گرفت

سرویس: شهرستانکد خبر: 286943|09:39 - 1394/05/27
نسخه چاپی
طرح پرورش کبک پنج هزار و 670قطعه ای در دینور مورد موافقت قرار گرفت
پایگاه خبری امروله : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از موافقت طرح پرورش کبک پنج هزار و 670قطعه ای در دینور خبر داد.

به گزارشامروله، مجتبی نیک کردار در جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد عنوان کرد : احداث بازارچه های مرزی فرصت های بسیار خوبی را برای منطقه به همراه دارد که می توان از ظرفیت انها برای توسعه استان استفاده کرد .

 


وی در ادامه اشاره ای به بازارچه مرزی در سه راهی باینگان پرداخت و گفت: احداث بازارچه در این منطقه می تواند محل های اقامتی متعددی را در اطراف بازارچه ایجاد کند و در فصول مختلف سال بخصوص در ایام سفرهای نوروزی و تابستانی مسافران زیادی را به خود جذب کند.

 


نیک کردار ادامه داد: طرح احداث بازارچه مرزی در زمینی به مساحت 20 هکتار توسط سازمان همیاری و شهرداری ها به کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان ارائه شده اما دارای ایراداتی است که برای تصویب باید مرتفع شود.

 


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: مشکل تامین آب و مغایرت با طرح عمران ناحیه ای از جمله نواقص این طرح است که خود متقاضیان حضور در بازارچه به همراه سازمان همیاری و شهرداری ها به عنوان متولی باید به دنبال رفع این مشکلات باشند.

 


وی تصریح کرد: با راه اندازی این بازارچه روستاهای اطراف آن نیز می توانند در آن مشغول به کار شده و این در اشتغالزایی روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها بسیار موثر خواهد بود.

 


در این جلسه، سه طرح که شامل پرواربندی گوساله 200 راسی در روستای ورویس کرمانشاه، پرورش کبک پنج هزار و 670 قطعه ای در روستای هجر شهرستان صحنه و احداث یک اتاقک نگهبانی در اراضی زراعی روستای چشمه سهراب هرسین مورد موفقت اعضا قرار گرفت.
 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد