نوری:

فاز اول ساخت امام زاده خلیل الله گروس درحال اجرا می باشد

سرویس: شهرستانکد خبر: 287131|16:21 - 1394/06/02
نسخه چاپی
فاز اول ساخت امام زاده خلیل الله گروس درحال اجرا می باشد
پایگاه خبری امروله : رئیس هیئت امنای امام زاده خلیل الله گروس صحنه گفت : فاز اول امام زاده خلیل الله شامل حسینیه و محل اقامتی زائران با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان در حال اجرا می باشد.

به گزارشامروله، مراسم بزرگداشت امام زاده خلیل الله گروس شهرستان صحنه با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صحنه و اعضاء هیئت امنای این امام زاده با حضور جمعی از مسئواین ادارات و اهالی روستای گروس در محل این امام زاده برگزار شد.

 

در این بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی به بیان ویژگی های مکان های متبرکه پرداخت و گفت : هجرت نبی مکرم اسلام از مکه به مدینه، هجرت امام حسین (ع) از مدینه به مکه و بعد به کربلا و هجرت امام رضا (ع) از مدینه به مرو را سه هجرت مهم در تاریخ اسلام می باشد.

 

امام جمعه صحنهخاطر نشان کرد : بسیاری از امامزادگان به دنبال هجرت امام رضا(ع) به مرو شکل گرفتند زیرا که بسیاری از امامزادگان به خاطر فضای معطر وجود امام رضا (ع) به ایران می آمدند و امروز بالغ 8 هزار امامزاده در کشور ما ثبت شده اند که هر کدام ستارگان فروزانی هستند که از ایران محافظت می کنند.

 

در ادامه نوری رئیس هیئت امنای این مکان متبرکه گفت : پس از تهیه نقشه طرح کامل این امامزاده فاز اول ان شامل حسینیه ، محل اقامتی زائران با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان در حال اجرا می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد