ارتش بازوی قدرتمند ولایت در دفاع از مرزهای کشور است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313732|21:26 - 1400/01/17
نسخه چاپی
ارتش بازوی قدرتمند ولایت در دفاع از مرزهای کشور است
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بازوی قدرتمند ولایت و رهبری در دفاع از مرزهای آبی، خاکی و هوایی کشور در برابر دشمنان است.

به گزارش امروله ،حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگاربازی دراز، ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش اظهارداشت : ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نیروی مسلح معتقد ، باایمان ، شجاع و توانمند است که این ویژگی در ارتشهای جهان مشاهده نمیشود و همین ایمان و اعتقاد و ولایتمداری و پایبندی به آرمانها و ارزشهای اسلامی رمز موفقیت ارتش در میدان‌های مختلف بوده است .

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به بازوی قدرتمند ولایت و رهبری در دفاع از مرزهای آبی ، خاکی و هوایی کشور و سدی نفوذ ناپذیر در برابر تهاجمات دشمن تبدیل شده است .

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب تصریح کرد: ارتش ما علاوه بر حفظ توان رزمی و ارتقای آمادگی و تجهیزاتی نسبت به تقویت روحیه مردم داری نیز اقدام نموده و اقدامات بسیاری را در این زمینه به انجام رسانده است.

فاطمی نسب در پایان افزود: خدمات ارتش در زلزله ، سیل و در جریان شیوع بیماری کرونا در شهرستان نمونه های بارزی از مردم داری و مردم یاری این نیروی مسلح ارزشی در کشور است که هیچوقت از اذهان عمومی مردم پاک نمی شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد