راه اندازی پایه هفتم در مدرسه علمیه امیرالمومنین صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313790|09:53 - 1400/02/11
نسخه چاپی
راه اندازی پایه هفتم در مدرسه علمیه امیرالمومنین صحنه
مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه کفت : در صورت مهیا بودن زیرساختها و استقبال طلاب احتمال راه اندازی پایه هفتم در مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) صحنه دور از انتظار نخواهد بود.

حجت الاسلام علی بهمنی در گفت وگو با امروله ،عنوان کرد: شیوع کرونا در این مدت بسیاری از برنامه های فرهنگی و آموزشی را دستخوش تغییرات بزرگی کرده است.

 

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) صحنه گفت: این تغییرات در مدارس علمیه سطح استان کرمانشاه و شهرستان صحنه به عینه مشهود است.

 

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه سخنان خود به وضعیت پذیرش طلاب برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و بیان داشت: کارهای تبلیغی جامع و خوبی برای جذب طلبه در سال تحصیلی آینده انجام گرفته است.

 

حجت الاسلام بهمنی تصریح کرد: به همین منظور برای جذب بیشتر طلاب جدید و شناسایی نخبگان برای ادامه تحصیل در حوزه علمیه، نشست هایی با روحانیون مستقر، معاونت پرورشی آموزش و پرورش صحنه و دیگر فعالان فرهنگی این شهرستان برگزار کرده ایم.

 

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) صحنه گفت: خوشبختانه تا این لحظه استقبال نوجوانان و جوانان برای حضور در مدارس علمیه مناسب بوده است و پیش بینی می گردد که تعداد داوطلبین امسال همانند سال گذشته باشد.

 

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: امتحانات ورودی همانند سال گذشته تیرماه سالجاری به صورت مجازی برگزار می گردد و هرگونه تغییر در نحوه برگزاری این امتحان ورودی بستگی به وضعیت جامعه در بحث کرونا دارد.

 

حجت الاسلام بهمنی با اشاره به اینکه تلاش داریم که پایه هفتم را در مدرسه علمیه شهرستان صحنه راه اندازی کنیم، خاطرنشان کرد: ان شاء الله در صورت مهیا بودن زیرساخت ها و استقبال طلاب احتمال راه اندازی پایه هفتم در مدرسه علمیه امیرالمومنین شهرستان صحنه دور از انتظار نخواهد بود.