انجام تست غربالگری کرونا در امور آبفا صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313798|10:06 - 1400/02/12
نسخه چاپی
انجام تست غربالگری کرونا در امور آبفا صحنه
مدیر امور آبفا شهرستان صحنه گفت : در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت پرسنل آبفا شهرستان صحنه تست غربالگری کرونا در این امور انجام شد.

جلیل حیدری درگفتگو با امروله ،عنوان کرد : در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت پرسنل آبفا شهرستان صحنه تست غربالگری کرونا در این امور انجام شد.

 

وی ادامه داد : پرسنل شرکت آب و فاضلاب به عنوان یک دستگاه اجرایی و خدمات رسان ناگزیر به ارتباط مستقیم با ارباب رجوع هستند، که این ارتباط مستلزم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و پایش مستمر سلامت کارکنان است.

 

حیدری تصریح کرد: در همین راستا و پیرو دستور العمل های ستاد مبارزه با کرونا، در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور ایجاد فضای سالم جهت حضور کارکنان و مراجعین گرامی، از ابتدای شیوع ویروس کرونا عملیات ضد عفونی ساختمان اداری، رعایت کلیه نکات بهداشتی از جمله الزام ارباب رجوع و کارکنان امور به استفاده از ماسک، جلوگیری از تجمع در فضای اداره و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در دستور کار امور آبفا شهرستان قرار گرفت.

 

مدیر امور شهرستان صحنه اظهار داشت: اکنون با شیوع گسترده ویروس و قرار گرفتن شهرستان صحنه در وضعیت قرمز کرونایی با هماهنگی که با مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان به عمل آمد و با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال و تامین سلامت پرسنل تست غربالگری کرونا از کارکنان این امور توسط کارشناسان مرکز بهداشت صورت گرفت.

 

حیدری در پایان بیان نمود: از اولویت شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه انجام خدمات بی وقفه و پایدار و حفظ رضایت مشترکین محترم می باشد، که بی شک این موضوع جزو اولویت های کاری امور آبفا صحنه نیز قرار دارد و این مهم با سلامت کامل پرسنل امور محقق می شود.