فعالیت ۹ طلبه جهادی جهت مقابله با کرونا در شهرستان صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313804|10:21 - 1400/02/12
نسخه چاپی
فعالیت ۹ طلبه جهادی جهت مقابله با کرونا در شهرستان صحنه
کارشناس امور عمومی و پشتیبانی اداره تبلیغات اسلامی صحنه از فعالیت 9 طلبه جهادی جهت مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد.

علی فرشادنو در گفتگو باامروله ، عنوان کرد: تعدادی از ائمه جماعات و طلاب حوزه علمیه امیرالمومنین علیه السلام این شهر در زمینه مقابله با کرونا فعالیت‌های خود را در قالب قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی به‌صورت مستمر انجام می‌دهند.

 

وی افزود: در یک ماه اخیر، فراخوان‌های لازم ازطریق روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی صحنه انجام شده و براساس ظرفیت موجود در حوزه‌های علمیه، اقدامات مختلف فرهنگی و خدماتی و... آغازشده است.

 

فرشادنو، گفت: ۹ نفر از طلاب جهادی دراین شهرستان در آرامستانها و مراکز درمانی۲ شهر صحنه و میانراهان در حال فعالیت هستند و خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

 

کارشناس امور عمومی و پشتیبانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه درادامه با اشاره به اینکه تغسیل و تکفین دو وظیفه مهم طلاب جهادی در آرامستان‌ها است، گفت: علاوه بر آرامستان‌ها طلاب جهادی فعالیت‌هایی مانند کمک‌های مؤمنانه و تولید محتوا در فضای مجازی، مشاوره، همراهی بیمار، دلجویی بیماران و کمک رسانی پرستاران و پزشکان را در مراکز بهداشتی و درمانی شهرهای صحنه، میانراهان و دهستانهای هفتگانه این شهرستان انجام می‌دهند.