رضایت‌مندی خانواده‌های ایثارگر را اولویت کاری بنیاد عنوان کرد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313820|14:01 - 1400/02/15
نسخه چاپی
رضایت‌مندی خانواده‌های ایثارگر را اولویت کاری بنیاد عنوان کرد
در بازدید سرزده مدیرکل بنیاد کرمانشاه مسائل و مشکلات ادارات بنیاد در شهرستان‌های صحنه و کنگاور بررسی شد.

به گزارش امروله ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه روز چهارشنبه 15 اردی بهشت ماه  با حضور در ادارات بنیاد شهید در شهرستان‌های مسائل و مشکلات این دو مجموعه اداری را بررسی کرد.


حجت‌الاسلام عسگری در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های پیگیر همکاران اظهار داشت: اولویت خدمت در بنیاد شهید افزایش سطح رضایت‌مندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و نیز پیگیری مجدانه در رفع مسائل و مشکلات این عزیزان عنوان کرد.


مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: یکی از اولویت های که امروز از سوی بنیاد مورد توجه قرار گرفته است  اجرای دقیق و مطلوب برنامه واکسیناسیون ایثارگران و مقابله با ویروس منحوس کروناست.


حجت الاسلام عسگری با اشاره به اینکه در بین جامعه ایثارگری استان هم گروه های پرخطر و در معرض خطر نیز وجود دارد، بر دقت و پیگیری همکاران بنیاد در اجرای این مهم و تزریق واکسن به عزیزان ایثارگر استان به ویژه جانبازان 50 تا 70 درصد و جانبازان دارای عارضه شیمیایی شدید تأکید کرد.


گفتنی است: در این بازدید رؤسای ادارات یاد شده اظهار داشتند، تزریق واکسن به تعدادی از جانبازان شهرستان صحنه انجام شده و در هفته آتی نیز اجرای برنامه واکسیناسیون ویژه جانبازان شهرستان کنگاور انجام خواهد شد.