400 نیروی کار در ایران خودرو واقع در صحنه مشغول به کار هستند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313828|10:15 - 1400/02/17
نسخه چاپی
400 نیروی کار در ایران خودرو واقع در صحنه مشغول به کار هستند
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: م اکنون ۴۰۰ نیروی کار در این شرکت تولیدی مشغول به کار هستند و تولید خانواده پارس شامل تی‌یو۵، اتوماتیک و پارس سال ایران خودرو را برعهده دارد.

به گزارش امروله ،«بهزاد باباخانی»  در نشست کارگروه اشتغال استان در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه به بازدید خود از شرکت ایران خودرو صحنه اشاره کرد و گفت: رشد ۶۵ درصدی تولید و افزایش میزان اشتغال در این شرکت آنهم در سالی که تحریم‌ها به اوج خود رسیده بود نشان از نقش‌آفرینی مثبت کارگران در این شرکت دارد که قابل تقدیر است.

 

وی ادامه داد : پروژه ایران خودرو صحنه از سال ۹۴ کلید خورد و در سال ۹۶ با ظرفیت تولید ۱۲۰ دستگاه خودرو به بهره برداری رسید. هم اکنون ۴۰۰ نیروی کار در این شرکت تولیدی مشغول به کار هستند و تولید خانواده پارس شامل تی‌یو۵، اتوماتیک و پارس سال ایران خودرو را برعهده دارد.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : کارخانه ایران خودرو کرمانشاه سوم مرداد ۹۶ با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت و مسوولان محلی در نزدیکی شهر صحنه افتتاح شد.