سلامت دانش آموزان در فرایند برگزاری امتحانات حضوری در اولویت قرار دارد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313911|10:43 - 1400/02/30
نسخه چاپی
سلامت دانش آموزان در فرایند برگزاری امتحانات حضوری در اولویت قرار دارد
فرماندار شهرستان صحنه گفت : سلامت دانش آموزان در فرایند برگزاری امتحانات حضوری در اولویت قرار دارد و خانواده ها نگران حضور دانش آموزان در حوزه های امتحانی نباشند.

به گزارش امروله ،فرماندار صحنه به همراه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان با حضور در حوزه های امتحان نهایی، در جریان فرآیند برگزاری آزمون ها قرار گرفتند.

 

در این بازدید علی رضا حیدری در گفتگو با امروله عنوان کرد :  خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده از سوی آموزش و پرورش شهرستان و رعایت پروتکل های بهداشتی، دانش آموزان به دور از هر گونه نگرانی در حوزه های امتحانی حضور داشته باشند.

 

وی در راستای افزایش سلامت در جامعه توصیه ای به والدین دانش آموزان و  خانواده ها کرد و افزود: عوامل مربوطه رعایت بهداشت و پروتکل ها در سالن ها و مکان های برگزاری آزمون را نظارت می کنند، اما از والدین تقاضا داریم از اجتماع در بیرون بیرون محل های آزمون خودداری کنند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، عوامل برگزاری امتحان ها را در هر چه بهتر برگزار کردن آزمون ها یاری رسانند.

 

فرماندار شهرستان صحنه در خصوص نظارت بر امور بهداشتی حوزه های امتحانی گفت: به منظور نظارت بر امور بهداشتی حوزه های امتحانی، در هر حوزه یک کارشناس شبکه بهداشت به عنوان مراقب سلامت حضور دارد و فرآیند تب سنجی دانش آموزان را قبل از ورود به حوزه های امتحانی و رعایت فاصله گذاری را مورد نظارت قرار می دهند.