افسران عرصه فضای مجازی باید به جوانان القا کنند که ما می‌توانیم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314006|13:18 - 1400/03/20
نسخه چاپی
افسران عرصه فضای مجازی باید به جوانان القا کنند که ما می‌توانیم
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: کسانی که غرب باور و غرب گرا هستند دیگر نباید حکومت کنند و به قول مقام معظم رهبری کسانی که به داخل باور ندارند حق حکمرانی ندارند و الان وقت آن رسیده که این مهم را رقم بزنیم.

به گزارش امروله ،علی دودمان تیپی در اجتماع بزرگ فعالان فضای مجازی کرمانشاه اظهار داشت: مردم در سال‌های اخیر فشارهای اقتصادی زیادی را متحمل شدند و اگر ناراضی باشند باید به آنها حق داد.

رئیس ستاد انتخاباتی «آیت الله رئیسی» شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه افزود: در طول ۴۲ سال انقلابی که توسط حضرت امام پایه‌گذاری شد دستاوردهای بسیاری را داشتیم و اینکه موفق ترین فرد مذهبی موفق شد حکومتی را پس از اسلام پایه‌گذاری کند یکی از کارهای بزرگ بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ۴۰ سال اخیر سرداران بزرگی را در تاریخ داشتیم اما سردار حاج قاسم سلیمانی در بین همه آنها بی‌نظیر بوده است که توانست با استفاده از ظرفیت مستضعفین ما را به مرزهای واقعی برساند به طوری که سپاه ما الان تا مرزهای مدیترانه پیش رفته است.

دودمان تیپی گفت: به لحاظ اقتدار نظامی نیز در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده‌ایم که زمانی برای ما آرزویی بیش نبود و می‌توان گفت امروز مستقل ترین کشور خاورمیانه هستیم.

وی بیان داشت: اوایل انقلاب سطح زندگی مردم همانند امروز نبود و زندگی در حداقل بود اما الان سطح زندگی مردم بسیار بالاتر رفته و قابل قیاس با آن زمان نیست خدماتی همچون گاز، آب، برق، تلفن و... امروز با گذشته قابل مقایسه نیست البته شان مردم بیش از اینهاست.

دودمان تیپی اظهار داشت: امروز ترافیک تحصیل کرده در کشور ما با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و به تبع آن شعور و انتظارات آنها نیز بالا رفته و همه اینها به برکت انقلاب است.

وی ادامه داد: ملت ما، انقلاب ما و فرهنگ انقلابی ما ظرفیتی دارد که مقداری از آن امروز به ظهور رسیده است اما گام های بسیاری باید تا قله های رفیع موفقیت برداریم.

رئیس ستاد انتخاباتی «آیت الله رئیسی» شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: امروز دیگر فرهنگ چپ و راست و یا اصولگرا و اصلاح طلب نداریم بلکه دسته‌ای از مردم داریم که به خودباوری رسیده‌اند و اعتقاد دارند که مملکت را باید خودمان بسازیم البته در مقابل دسته‌ای از مردم هم وجود دارند که خودباوری ندارند و همه چیز را از دریچه بیگانه می بینند و این مشکلی است که باید حل شود.

وی گفت: اگر بخواهیم افق‌های دور را فتح کنیم باید به خودباوری برسیم در غیر این صورت پیشرفت امکان‌پذیر نیست، امروز اگر در صنعت پیشرفت کردیم به خاطر این بوده که کسانی در راس آن بودند اکثراً تحصیل کرده داخل بودند و بیگانه را قبول نداشتند.

دودمان تیپی افزود: همانطور که مستحضر هستید در جاهایی که نگاه‌ها به خارج بود هیچ پیشرفتی نداشتیم همانند داستان خودروی پراید که امروز وضعیت مناسبی ندارد.

وی بیان داشت: امروز باید ملعونین غرب را بیرون بیندازیم و کسانی که غرب باور و غرب گرا هستند دیگر نباید حکومت کنند و به قول مقام معظم رهبری کسانی که به داخل باور ندارند حق حکمرانی ندارند و الان وقت آن رسیده که این مهم را رقم بزنیم.

دودمان تیپی خاطر نشان کرد: امروز فعالان و افسران عرصه فضای مجازی باید به جوانان القا کنند که ما می‌توانیم.