آغاز پروژه احداث فرهنگسرا محله سی متری شهر صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314091|10:15 - 1400/04/07
نسخه چاپی
آغاز پروژه احداث فرهنگسرا محله سی متری شهر صحنه
‍ ‍ شهردار صحنه گفت: با اجرایی شدن پروژه فرهنگ سرا چهره ی محله کم برخوردار سی متری به زودی متحول می شود.

مهدی رضایی در گفتگو باامروله ، عنوان کرد :  با اجرایی شدن پروژه فرهنگ سرا چهره ی محله کم برخوردار سی متری به زودی متحول می شود.

 

 وی ادامه داد : ساخت این پروزه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان آغاز گردید تا دغدغه ی چندین دهه ساله ی مردم شریف و بزرگوار این محله مرتفع شده و چهره ی این محله ی کم برخوردار و محروم با احداث پارک، فضای سبز، وسایل پارکی و ... تغییر خواهد یافت.

 

شهردرا صحنه افزود : در دوساله اخیر و با وجود همه گیری ویروس کرونا و چالش در آمدی و بودجه ای برای شهرداری ها، خوشبختانه شهرداری صحنه با پرداخت به موقع حقوق و مزایا پرسنل و کارگران و همچنین اجرای چندین پروژه مهم از قبیل: ساماندهی ورودی غربی شهر، ساماندهی میادین بهزیستی، امام رضا(ع)، ساماندهی ورودی های کنگاور و سنقر، آسفالت خیابان های مسکن مهر و بسیاری از معابر شهر بالاخص محله های کم برخوردار و محروم شهر از جمله جوادآباد، شهرک وحیدیه و مسکن مهرقائم، بتن ریزی و محوطه سازی مسکن مهر، احداث و تعریض پل سواره رو دربند، احداث خیابان کشاورز، احداث خیابان جهت اتصال محله جوادآباد به بالاجوب، موزائیک فرش خیابان های مولوی، جانبازان، احداث پیاده رو و اجرای پوشش کانال دفع آب های سطحی با بیش از ۸۰۰ مترطول در خیابان های جانبازان و شهید حسن بیگی(چهارباغ)، ساماندهی تابلوهای نامگذاری کوچه ها و خیابان های سطح شهر مزین به تمثال مبارک شهدای شهرستان برای اولین بار و ... به یکی از موفقترین شهرداری های استان مبدل گشته است.