شهر صحنه یکی از ۵۶ شهر منتخب کشور به عنوان پایلوت شهر بدون مانع است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314128|10:06 - 1400/04/14
نسخه چاپی
شهر صحنه یکی از ۵۶ شهر منتخب کشور به عنوان پایلوت شهر بدون مانع است
معاون فرماندار شهرستان صحنه گفت : تحقق پروژه"شهر بدون مانع صحنه" می تواند معرف ارتقاء فرهنگ غنی مردمان این دیار و عاملی مضاعف بر جاذبه های گردشگری شهرستان شود.

به گزارش امروله ، رستمی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری صحنه در جلسه شورای مناسب سازی شهرستان بیان داشت؛ شهر صحنه یکی از ۵۶ شهر منتخب کشور به عنوان پایلوت شهر بدون مانع از سال جاری تا سال ۱۴۰۲ ه.ش است و تحقق عملیاتی این پروژه توسط شهرداری،بهزیستی، دستگاه های اجرایی، بانک ها، سازمان های ذیربط و مشارکت شهروندان فهیم می تواند معرف ارتقاء فرهنگ غنی مردمان این دیار و عاملی مضاعف بر جاذبه های گردشگری شهرستان باشد.

 

  رستمی تصریح کرد؛ در طرح شهر بدون مانع، آحاد افراد جامعه به ویژه افراد دارای معلولیت، بتوانند به سهولت و بدون احساس کمترین خطری در فضای زندگی شهری اعم از خیابان ها، کوچه ها، معابر و پیاده روها، ورودی ساختمان ها، اماکن عمومی و بانک ها، پارک ها و مراکز گردشگری تردد و استفاده نمایند و از حقوق شهروندی یکسان برخوردار شوند.

 

 تشکیل دبیرخانه شهر بدون مانع در شهرداری صحنه و کارگروه فنی نظارت بر اجرای عملیاتی پروژه ها، مستند سازی اقدامات اجرایی، استقبال از ایده ها و مشارکت های مردمی با راه اندازی سامانه ارتباطی از تصمیمات این جلسه بود.