اگر جوانان و نوجوانان به نماز گرایش یابند آسیب های اجتماعی کمرنگ می شود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314130|07:31 - 1400/04/15
نسخه چاپی
اگر جوانان و نوجوانان به نماز گرایش یابند آسیب های اجتماعی کمرنگ می شود
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه گفت : برای جذب جوانان در راستای خواندن نماز و ترویج فرهنگ نماز استفاده از ایده های نو و خلاقانه موثر است.

حجت‌الاسلام شعیب محمدپور  در گفتگو باامروله ، عنوان کرد : برای جذب جوانان در راستای خواندن نماز و ترویج فرهنگ نماز  استفاده از ایده های نو و خلاقانه موثر است.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه افزود:بسیاری از آسیبهای اجتماعی در جامعه ناشی از کم توجهی مسئولان به فریضه بسیار مهم نماز است، و اگر جوانان و نوجوانان به سمت و سوی نماز گرایش یابند آسیبهای اجتماعی موجود نظیر بی کاری،اعتیاد و... که زنگ خطر اصلی برای جوانان و سرمایه های انقلاب محسوب می شوند بتدریج کمرنگ می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با همه توان در صدد جنگ نرم با اسلام برخاسته تا از طریق تلگرام، اینستاگرم و به‌ویژه ماهواره نسبت به ترویج آسیبهای اجتماعی در خانواده ها اقدام کند که این مهم به یکی از دغدغه های اصلی دلسوزان نظام و صاحبنظران دینی تبدیل شده است.

 

حجت‌الاسلام محمدپور بااشاره به اینکه  یکی از رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی اشاعه فرهنگ اقامه نماز در جامعه است گفت: دراین راستا به همت روحانیون شبکه تبلیغی در مساجد شهر و روستا و نیز محلات، نماز جماعت با حضور مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان اقامه می‌شود.