بهره‌برداری از پل جدید روستای علی آباد گروس شهرستان صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314131|07:36 - 1400/04/15
نسخه چاپی
بهره‌برداری از پل جدید روستای علی آباد گروس شهرستان صحنه
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بهره‌برداری از پل جدید روستای علی آباد گروس شهرستان صحنه به زودی انجام خواهد شد.

به گزارش امروله ،رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به استان کرمانشاه به همراه کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، از عملیات طرح راهداری محوری و عملیات ساخت پل جدید روستای علی آباد گروس بازدید کرد و گفت: بهره‌برداری از پل جدید روستای علی آباد گروس شهرستان صحنه به زودی انجام خواهد شد. 

 

در ادامه اکبری ضمن بازدید از راهدارخانه مرکزی بیستون گفت: این راهدارخانه یکی از راهدارخانه های مهم استان بوده که در محور شریانی بیستون - کرمانشاه قرار گرفته  و اقدامات خوبی در این راهدارخانه انجام شده است.

 

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه از طرح راهداری محوری در بزرگراه کربلا، محور کرمانشاه - بیستون و بیستون - صحنه بازدید کرد و گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال طرح راهداری محوری را در سراسر کشور در محورهای شریانی آغاز کرده ایم و به استان ها بخشنامه هایی در این خصوص ابلاغ شده است که این طرح در استان کرمانشاه با کیفیت و با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

 

 اکبری افزود: اغلب موضوعات مطرح شده در زمینه طرح راهداری محوری در استان کرمانشاه به خوبی برنامه ریزی شده است و اکیپ های راهداری در حال اجرای طرح ها هستند.

 

وی درباره ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان در طرح راهداری محوری گفت: در محور کرمانشاه - بیستون بخشی از حفاظ میانی که به صورت گاردریل است، در یک پروژه جمع آوری شده و به حفاظ بتونی استاندارد نیوجرسی مفصلی تبدیل خواهد شد و به دلیل سرقت تجهیزات راهداری و کابل های برق روشنایی محور بیستون - کرمانشاه کابل گذاری جدید روشنایی های این محور در حال انجام است.

 

اکبری در ادامه بازدیدهای خود از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از عملیات احداث و ساخت پل جدید روستای علی آباد گروس که در سیل فروردین ماه سال ۹۸ بطور کامل تخریب شده بود بازدید کرد و گفت: پل علی آبادگروس شهرستان صحنه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه زمان بندی و هماهنگی های انجام شده تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: برای احداث این پل تاکنون مبلغی حدود ۱۲میلیارد تومان هزینه شده است و برآورد انجام شده تا زمان بهره برداری مبلغی بالغ بر ۲۰میلیارد تومان خواهد بود.

 اکبری گفت: برای بهره برداری از پل علی آباد گروس شهرستان صحنه و ایمن تر شدن جاده این پل نیز تصمیماتی اتخاذ، که همزمان با افتتاح پل وضعیت کیفی جاده نیز ارتقاء پیدا خواهد کرد.