نخبگان نقش تعیین‌کننده‌ در عبور از چالش‌ها دارند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314132|07:47 - 1400/04/15
نسخه چاپی
نخبگان نقش تعیین‌کننده‌ در عبور از چالش‌ها دارند
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور صحنه گفت : نخبگان می‌توانند در برابر محدودیت‌های اقتصادی کشور را مصون کنند.

به گزارش امروله ،در پی فرمان جهاد علمی از طرف مقام معظم رهبری در قالب یکی از راهبردهای اساسی در راستای تحقق منویات ایشان و گسترش فضای پژوهشی و علمی در کشور  تفاهم نامه ای از طرف علمی پژوهشی و خانه نخبگان سپاه و هیئت علمی دانشگاه پیام نور صحنه در زمینه همکاری و حمایت مادی و معنوی از طرح های علمی مخترعین و مبتکرین منعقد گردید.

 

در این دیدار دکتر عابدین دارابی با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در استفاده از نخبگان دانشگاهی در مدیریت تحولات کشور اظهار داشت: باید با شناسایی نخبگان شهرستان و توانمندسازی آنان، زمینه برای اثرگذاری این افراد در سطح شهرستان و استانی حتی کشور فراهم شود.

 

وی با اشاره به اهمیت شناسایی و حمایت از نخبگان در جهت هموار کردن مسیر رشد و تعالی کشور افزود: آنچه ما در کشور در رشد و پیشرفت علمی، فناوری، اقتصادی و عرصه‌های گوناگون داریم، مرهون تلاش‌ها و زحمات نخبگان است.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور صحنه به نقش تعیین‌کننده‌ نخبگان در عبور از چالش‌ها داشت و گفت :در شرایطی که دشمنان کشورمان از سلاح تحریم علیه کشورمان استفاده می‌کنند، نخبگان  می‌توانند در برابر این محدودیت‌ها اقتصاد کشور را مصون کنند.