مدیرانی که ترک فعل داشته اند باید مورد بازخواست قرار بگیرند / قتل امروز صحنه باعث ناراحتی تمام مردم صحنه شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314144|17:46 - 1400/04/18
نسخه چاپی
مدیرانی که ترک فعل داشته اند باید مورد بازخواست قرار بگیرند / قتل امروز صحنه باعث ناراحتی تمام مردم صحنه شد
امام جمعه شهرستان صحنه گفت : مدیرانی که ترک فعل داشته اند باید مورد بازخواست قرار بگیرند و نباید به جای ساده زیستی و خدمت به مردم به فکر اشراف گرایی باشند.

به گزارش امروله ،حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان صحنه عنوان کرد: مناصب در جمهوری اسلامی و در نظام ما امانت های الهی سنگینی هستند چرا که پست های مدیریتی راه رسیدن به نان و نوا برای آن مسئول نیست بلکه برای خدمت به مردم است.

 

وی در ادمه داد : متاسفانه در جامعه شنیده می شود که برخی از افراد مسئول به دنبال سهم خواهی هستند ، حقوق های نجومی می گیرند در حال تقسیم کردن معادن بین خودشان می باشند . که این گونه موارد در نظام اسلامی قابل پذیرش نبوده و نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری خاطر نشان کرد : مسئولی که خود را شیعه می داند نباید با کارهایش آبرو مذهب شیعه و خدای نکرده با آبروی امام صادق(ع) بازی کند چرا که مسئولین زمان انقلاب اسلامی با دوران طاغوت باید فرق داشته باشد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : رکن اصلی مسئول اسلامی و انقلابی در خط ولایت بودن است که با تلاش شبانه روزی و جهادی خود دغدغه خدمت به مردم را دارد و به جای مدیریت یک جا نشینی و اشرافی در بین آحاد مختلف جامعه است تا به حل مشکل بپزدازد چون ما نیاز به مدیر تنبل ، اشرافی و لیبرال نداریم.

 

وی تشریح کرد : مقام معظم رهبری سال ها پیش بر تولید برق با استفاده از انرژی هسته ای تاکید داشتند و اگر مسئولین به حرف ایشان عمل می کردند الان شاهد این همه خاموشی کلان نبودیم ، مدیر ما نباید بگوید ساخت پالایشگاه کثیف بازی است و بگوید من زیر بار ساخت نیروگاه نمی روم !!!.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه با اعتراض به پروازی بودن برخی از مدیران کشور گفت : متاسفانه برخی از مدیران کشور پروازی هستند و خانواده اش در کشور دیگر زندگی می کنند و دائما در حال رفت و آمد در گرانترین هتل های خارجی هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری گفت : مدیرانی که ترک فعل داشته اند باید مورد بازخواست قرار بگیرند و نباید به جای ساده زیستی و خدمت به مردم به فکر اشراف گرایی باشند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به قتل سه نفر از اعضای یک خانواده در صحنه داشت و گفت : کنترل خشم و پیگیری مشکلات از طریق مراجع قضایی می تواند از بروز بسیاری از جرم ها جلوگیری کند و قتلی که امروز( جمعه ) در صحنه رخ داد باعث ناراحتی تمام مردم شد و نباید هر کسی نسبت به دید خودش به دنبال اجرایی کردن قانون باشد چون فقط باعث ضربه زدن بیشتر به خودش می شود.

 

وی از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صحنه درخواست کرد که با اینگونه افراد برخورد بسیار جدی داشته باشند تا دیگر شاهد اینگونه جرایم در شهر نباشیم.