پرداخت هزینه اراضی روستاهای هالان، قشلاق و اسلام آباد جهت آبگیری سد قشلاق تعیین تکلیف شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314180|08:39 - 1400/04/24
نسخه چاپی
پرداخت هزینه اراضی روستاهای هالان، قشلاق و اسلام آباد جهت آبگیری سد قشلاق تعیین تکلیف شد
با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ، قیمت اراضی روستاهای هالان، قشلاق و اسلام آباد جهت آبگیری سد قشلاق تعیین تکلیف شد

به گزارش امروله ،با پیشنهاد رئیس دادگستری صحنه و  به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان کرمانشاه  ضمن دعوت از مسئولین آب منطقه ای استان، مسئولین کانون کارشناسان دادگستری ، نمایندگان اهالی روستاهای هالان، قشلاق و اسلام آباد در  خصوص پرداخت عادلانه بهای اراضی،مستحدثات،ابنیه و اشجار و حقوق زارعانه اهالی این مناطق تاکید و مصوباتی در این رابطه صادر گردید.

 

در این جلسه صادق عزیزی با اتکال به حدیث نبوی ،《حُرْمَةُ مالِ المومن کحُرْمَةِ دَمِهِ 》 ضمن تاکید بر حفظ حقوق کشاورزان اظهار داشت کارشناسان مکلف هستند تحت نظارت نماینده رئیس دادگستری شهرستان ضمن حفظ حقوق بیت المال کمترین اجحافی را در حق کشاورزان نداشته باشند.

 

در این جلسه بهرام زاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری نیز بر تناسب تعیین قیمت کارشناسان با قیمت متعارف و حفظ حقوق مردم تاکید و اظهار داشتند در صورت نیاز با تدارک جلسات دیگری دغدغه های مردم این منطقه را رصد و پیگیری خواهیم نمود.

 

نهایتا با توافق اهالی و مسئولین آب منطقه ای مقرر گردید مراحل کارشناسی و پرداخت بهای اراضی به شهروندان تحت نظارت آقای صادق عزیزی رئیس دادگستری شهرستان صحنه تا خاتمه امر پیگیری و متعاقبا ضمن بررسب میدانی جلسات دیگری نیز در شهرستان صحنه برگزار شود.

 

نمایندگان از مردم منطقه نیز ابتدائا با اظهار نارضایتی از عملکرد آب منطقه ای استان در نهایت ضمن قدردانی از دادگستری استان به مصوبات مربوطه پایبند و اعلام داشتند با نظارت دادگستری شهرستان صحنه به هر تصمیمی پایبند و تمکین خواهند نمود.