نطق و نقد منصفانه و متواضعانه جناب آقای ؛ ( امیرحسام مرادی نماینده دانشجویی حضرت آیت الله علما امام جمعه استان کرمانشاه).

سرویس: شهرستانکد خبر: 314660|22:38 - 1400/09/16
نسخه چاپی
نطق و نقد منصفانه و متواضعانه جناب آقای ؛ ( امیرحسام مرادی نماینده دانشجویی حضرت آیت الله علما امام جمعه استان کرمانشاه).
نطق و نقد منصفانه و متواضعانه جناب آقای ؛ ( امیرحسام مرادی نماینده دانشجویی حضرت آیت الله علما امام جمعه استان کرمانشاه) نسبت به تشخیص محیط علمی و فرهنگی پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه(پردیس شهید رجایی واحد برادران/پردیس شهید صدوقی واحد خواهران) در تشکل دانشجویی، روز منزه دانشجو.

به گزارش امروله ،?در 16آذر روز دانشجو، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از دانشجویان فعال دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

 

?این جلسه با حضور دکتر مجید محمدی ریاست دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه،حجت الاسلام فرهاد قبادی مسئول نهاد رهبری،دکتر شهرام علی آبادی معاونت آموزشی پردیس شهید رجایی، آقای حجتی کارشناس مسئول نهاد رهبری،

آقای امیرحسام مرادی نماینده دانشجویی حضرت آیت الله علما امام جمعه استان کرمانشاه،

و نمایندگان شوراهای بسیج برادران و خواهران در پردیس های شهید رجایی و شهید صدوقی و نمایندگان گروه ها برگزار گردید.

 

?در این دیدار جناب دکتر محمدی درباره اهمیت و جایگاه دانشجو و خصوصا دانشجو معلمان عرایضی را بیان نمود.

و همچنین به مهم بودن تزکیه و تعلیم و تربیت در امر معلمی تاکید فراوانی نمود

 

?حجت الاسلام قبادی نیز با توجه به منزلت و جایگاه  والای معلمی نکته ای را از دیدگاه قرآن و احادیث بیان کرد:

مکتب تعلیم و تربیت اسلامی رسالت های مهمی را برای معلم و مربی ترسیم کرده است که عبات اند از :دعوت به سوی خدا و تربیت الهی ، دعوت به سوی نور و تربیت نورانی ، دعوت به سوی اصلاح جامعه و تربیت صالح ، دعوت به پاک سازی و تربیت اخلاقی و دعوت به سوی علم و دانش و تربیت قرآنی.

 

?در این تشکل دانشجویی و در چنین روز مقدسی،(جناب آقای امیرحسام مرادی،نماینده دانشجویی حضرت آیت الله علما امام جمعه استاد کرمانشاه)افزود:

۱۶آذر، روز دانشجو ، روز بصیرت ،روز شجاعت ،روز انقلابی گری،روز مسئولیت پذیری،روز مجاهدان سنگرهای دانش و بینش، روزآمیختن علم و دانش با اخلاق اسلامی و بصیرت سیاسی می باشد.

 

?نماینده دانشجویی آیت الله علما در ادامه نیز بیانیه ای را که دفتر امام جمعه استان به مناسبت روز دانشجو منتشر کرده بود را قرآئت نمود.

 

?جناب آقای امیرحسام مرادی در این تشکل دانشجویی نیز به همراه دیگر دانشجویان نقد هایی را نیز نسبت به محیط دانشگاه،فضای آموزشی دانشگاه و امکانات رفاهی بیان نمودند.

 

?مرادی در ادامه نیز تصریح نمود:

به فرموده ی مقام معظم رهبری: «در محیط دانشگاه، محیط دانشجویی، نقد منصفانه و متقابلاً نقدپذیری متواضعانه، هر دو لازم است. جوان، آن هم دانشجو، در محیط علمی، باید ذهنش و زبانش باز باشد؛ نقد کند؛ البته منصفانه باشد. نقد را با عیب‏جویی و با عصبانیت و با بهانه‏ گیری، نباید اشتباه کرد؛ اما نقادی باید کرد. در عین حال، نقدپذیر هم باید بود. دیگران هم اگر از ما به عنوان دانشجو، به عنوان تشکل دانشجویی، نقد کردند، بپذیریم؛ یعنی تحمل کنیم.

 

?حسام مرادی(نماینده دانشجویی امام جمعه استان کرمانشاه)در پایان افزود:روزدانشجو، روز علم‏دوستی و حقیقت‏پرسی، روزطلوع اندیشه‏ های نو، روز انسان‏های فرهیخته و بالنده، روز اندیشه‏ های ناب و روزگسستگی جهل‏ ها و نابخردی ها بر تمامی دانشجویان فهیم وفرهیخته این سرزمین پاک و مطهر گرامی باد .