وزیر دفاع از سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح بازدید کرد

سرویس: سیاسیکد خبر: 314668|21:23 - 1400/09/17
نسخه چاپی
وزیر دفاع از سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح بازدید کرد
امیر آشتیانی با حضور در سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح از بخش‌های مختلف این سازمان بازدید کرد.

به گزارش امروله ،به نقل ازخبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ آشتیانی، وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع  از توانمندی های شرکت صنایع هواپیمایی ایران(صها) بازدید کرد.

وی در بازدید از  بخشهای مختلف شرکت صها از نزدیک توانمندی‌های سازمان صنایع هوایی در پشتیبانی از ناوگان هوایی نیروهای مسلح  را مورد بررسی قرار داد.

وزیر دفاع در جمع مدیران ارشد سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، با تشکر از اقدامات صورت گرفته، بر نگاه راهبردی و حرکت در مسیر ماموریتِ پشتیبانی و تجهیز نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: جایگاه وزارت دفاع در مجموعه نیروهای مسلح، تولیدات راهبردی و سرمایه گذاری در ابرپروژه‌هاست که در صورت سرعت بخشیدن به فرآیند ایده تا محصول می‌تواند در حوزه افزایش توان رزم و بنیه دفاعی کشور تحول آفرین باشد.

وی  با اشاره بر اهمیت تشخیص صحیح اولویت‌ها، بر هوشمندی سازمان در استمرار حرکات رو به رشد در مسیر خوداتکایی دفاعی تاکید کرد.

امیر آشتیانی، نگاه به شرایط آینده و آینده پژوهی را مبنای سیاستگذاری و برنامه ریزی سازمان دانست و گفت: هر مجموعه‌ای  که بتواند با سلامت، اخلاص و نگاه راهبردی حرکت کند و به صورت اصولی دنبال تامین منافع ملی و منافع نظام باشد آن سازمان موفق خواهد بود در غیر اینصورت به بن بست خواهد رسید.

وزیر دفاع ضمن تقدیر از اقدامات و روند رو به رشد صورت گرفته در صنایع هوایی، روند فعالیت‌های این سازمان را در مسیر رشد دانست و گفت: می‌بایست با نگاه به تجربیات گذشته و اعمال بازنگری‌های لازم،  مسیر حرکت آتی سازمان صنایع هوایی در رسیدن به اهداف تعیین و مورد پایش قرار گیرد.

سردار سیدمهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع نیز در این بازدید با اشاره به تلاش‌ها و جهش‌های خوبی که در سال‌های اخیر در سازمان صنایع هوایی اتفاق افتاده است با تاکید بر تحقیقات توسعه و جلب مشارکت حداکثری بخش خصوصی کشور از جمله 280 شرکت فعال در حوزه صنعت هوایی گفت:  این موضوع می‌تواند بر رضایتمندی نیروهای مسلح در زمینه‌های  کمیت، کیفیت، تنوع، قیمت و تحویل به موقع محصولات دفاعی اثرگذار  باشد.

در این مراسم، امیر خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وارت دفاع، ‌گزارشی از فعالیت‌های این سازمان در حوزه‌های طراحی، ساخت، تولید، تعمیر و نگهداری انواع هواپیما، بالگرد، پهپاد، پیشرانه‌های هوایی و افق پیش روی این سازمان را ارائه کرد.