دیدار فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه و مسئولین شهرستان‌صحنه‌با‌ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان

سرویس: شهرستانکد خبر: 315380|23:47 - 1400/11/12
نسخه چاپی
دیدار فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه و مسئولین شهرستان‌صحنه‌با‌ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان
حجت الاسلام والمسلمین خاص امیری امام جمعه شهرستان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب است که در طول تاریخ انقلاب به دست آورده ایم زیرا که دشمنان به دنبال این هستند دستاوردهای جمهوری اسلامی به نوعی ضعیف جلوه دهند ولذا بخش عظیم ناامیدی که در بین مردم ما هست ناشی از عدم شفاف سازی و معرفی دستاوردهای انقلاب می باشد.

به گزارش امروله ،دیدار فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت سیج سپاه و مسئولین شهرستان‌صحنه‌با‌ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان

 

?علیرضا حیدری در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ضمن گراميداشت چهل و سومین فجر انقلاب اظهار داشت:نقش بی بدیل روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و در راس آنان حضرت امام خمینی (ره) بر کسی پوشیده نیست و ما هم اکنون شاهد این انقلاب شکوهمند هستیم.

 

?حیدری در بخش دیگران سخنان به گام دوم انقلاب اشاره نمود وگفت: ما مسئولین باید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و با تقویت نقاط ضعف اجازه ندهیم دشمنان کوچکترین سوء استفاده ای داشته باشند.

 

?فرماندار شهرستان صحنه  در ادامه گفت: به برکت انقلاب اسلامی ما دیگر مشکل آب ،برق و گاز و خدمات پزشکی در روستاهای کشور نداریم، ولی دشمنان انقلاب به دنبال نادیده گرفتن خدمات این انقلاب و دولتمردان کشورمان هستند و ما نباید اجازه دهیم کوچکترین خدشه ای به انقلاب ما وارد کنند.

 

? حیدری افزود: وظیفه ما خدمتگزاری به مردم عزیز و ولایتمدار می باشد و نباید اجازه دهیم بین مردم و مسئولین تفرقه بیفتد و این موضوع از خواسته های مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم می باشد که همیشه ما را به وحدت دعوت می نمایند.

 

?فرماندار شهرستان ضمن تأکید هرچه بیشتر بر تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان از مسؤلین خواست که اقدامات سالانه  و دستاورد های نظام در حوزه های کاری خود را به اطلاع مردم برسانند و اجازه ندهند دشمنان یاس و ناامیدی ایجاد نمایند.

 

?حجت الاسلام والمسلمین خاص امیری امام جمعه شهرستان  در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب است که در طول تاریخ انقلاب به دست آورده ایم زیرا که دشمنان به دنبال این هستند دستاوردهای جمهوری اسلامی به نوعی ضعیف جلوه دهند ولذا بخش عظیم ناامیدی که در بین مردم ما هست ناشی از عدم شفاف سازی و معرفی دستاوردهای انقلاب می باشد.

 

?نماینده ولی فقیه در شهرستان صحنه در ادامه اظهار داشت:شرایط سخت معیشت با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه نتوانست ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی را از پایبندی به ارزش‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی بازدارد.

 

 

?خاص امیری ضمن درخواست از مسئولين در راستای اطلاع رسانی خدمات انقلاب به مردم افزود: دهه فجر تثبیت ارزشها و آرمان های انقلاب است که بخش عظیمی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران را به شمار می رود و دشمنان چشم دیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی را ندارند لذا ما نباید اجازه دهیم این اقدامات ضعیف جلوه داده شود.