حقوق معلمان خرید خدمت 500 هزار تومان است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 315529|22:49 - 1400/12/17
نسخه چاپی
حقوق معلمان خرید خدمت 500 هزار تومان است
استاد دانشگاه گفت: حقوق معلمان خرید خدمت 500 هزار تومان است و معلم خرید خدمات در این خصوص می‌گوید که همین مبلغ را سر ماه بدهند پس معلوم است معلم با کیفیت اینگونه کار نمی‌کند.

به گزارش امروله ، به نقل ازخبرگزاری فارس،سید منصور واعظ پور استاد دانشگاه در برنامه دورهمی فعالان حوزه عدالت آموزشی که به میزبانی قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش با موضوع «بررسی چالش‌ها و فرصت‌های حوزه عدالت آموزشی در کشور» برگزار شد با اشاره به «معلم» به عنوان یکی از مصادیق عدالت آموزشی، اظهار کرد: حقوق معلمان خرید خدمت 500 هزار تومان است و معلم خرید خدمات در این خصوص می‌گوید که همین مبلغ را سر ماه بدهند پس معلوم است معلم با کیفیت اینگونه کار نمی‌کند.

وی با بیان اینکه باید در استخدام‌ها، کدمحل بدهند و معلم را با این کد در یک روستا و منطقه استخدام کنند، گفت: معلم امسال به یک روستا می‌رود و سال بعد انتقالی می‌گیرند. 

واعظ‌ پور اضافه کرد: در مناطقی، معلم برای 6 پایه است یعنی معلم همزمان به دانش‌آموزان 6 پایه درس می‌دهد و در این حالت چقدر می‌تواند کیفیت داشته باشد؛ امکانات کتابخانه‌ای و آزمایشگاه‌ها از دیگر موارد کیفیت است.

حمیدرضا خان محمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم اظهار کرد: ایده قرارگاه جزو برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش بود که در مجلس ارائه کردند؛ برای اینکه از تمام ظرفیت‌های وزارت آموزش و پرورش، مردمی و نهاد استفاده شود و هم‌افزایی شکل گیرد و از وضع موجود به وضع مطلوب حرکت کنیم.

وی افزود: اینکه بگوییم در عدالت رشد نکردیم، حرف دروغی است اما شیب معضلات با شیب حرکت ما فاصله دارد.