حمله مجیدی بعد از سئوال جنجالی: جادوی من دعای مادرم است

سرویس: ورزشیکد خبر: 315535|22:18 - 1400/12/25
نسخه چاپی
حمله مجیدی بعد از سئوال جنجالی: جادوی من دعای مادرم است
سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار با پرسپولیس به سئوال جنجالی ارتباطش با جادوگر واکنش تندی نشان داد و گفت: جادوی من پدر و مادرم هستند و تلاش شبانه روزی بازیکنان و کادر فنی.

به گزارش امروله ،به نقل ازخبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ فردا پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم خواهند رفت.

بر خلاف یحیی گل محمدی که در ورزشگاه شهید کاظمی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود، نشست خبری فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پیش از این بازی از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در سازمان لیگ برگزار شد.

مجیدی در ابتدای نشست خبری خود گفت: دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد. فردا با تیم بسیار خوبی بازی داریم. جدا از دربی، پرسپولیس تیمی است که چند سال روند خوب داشته است. مهمترین فاکتور این تیم ثبات بوده است و بازیکنانش سالها کنار هم بازی می کنند. امیدوارم بازی خوبی بشود و هواداران دو تیم شاهد بازی جذابی بشود. پیش بینی خودم هم ارائه بازی خوب از سوی دو تیم است.

خبرنگاری از سرمربی استقلال درباره عملکرد خوب بازیکنان خارجی استقلال سئوال کرد. مجیدی گفت: بازیکنانی که به ایران می آیند را ایجنت ها معرفی می کنند و معمولا یک فیلم ۲۰ دقیقه ای از آنها نشان می دهند ولی من این کار را نکردم. کوین یامگا را که می خواستیم، شاید باورتان نشود حداقل ۴ بازی نود دقیقه ای او را تماشا کردیم. سیلوا را به این خاطر آوردم که در شرایط بازی بود. آخرین بازی او یک ماه قبل بود. نکته مثبت در تمام بازیکنان این است که از استقلال به عنوان تیم بزرگی یاد می کنند. سیلوا رزومه استقلال را دیده بود و گفت خوشحالم به تیم بزرگ آسیایی می آیم.

مجیدی در خصوص انتخاب سیدعلی به عنوان داور مسابقه تصریح کرد: من اظهار نظری نکرده بودم. برای او آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم قضاوت خوبی داشته باشد.

وی در خصوص احتمال بازی دادن به محمد دانشگر مقابل پرسپولیس گفت: امروز آخرین جلسه تمرین است و پس از آن تصمیم می گیریم.

سرمربی استقلال درباره رکورد شکست ناپذیری تیمش در لیگ برتر و اینکه شاید کسب تساوی برای استقلال هم مناسب است، اظهار کرد: مربی که با تفکر مساوی به زمین برود، می بازد. سه امتیاز دربی برای من مهم است. با بازیکنان صحبت کرده ام. یکبار هم نشده است که فکر تساوی باشم. حتی به بازیکنان هم گفته ام در صورت برد هم چیزی تمام نشده است و باید تا هفته آخر برای قهرمانی بجنگیم. بازیکنان باید بدانند تا وقتی جام بالا نرفته است چیزی تمام نشده. به تنها چیزی که فکر می کنم قهرمانی تیمم است. این تفکری که شما گفتید را فکر نکرده ام. تفکر خودم کسب سه امتیاز است و پیش بینی می کنم یکی از بهترین دربی های چند سال اخیر را خواهید دید.

مجیدی گفت: حضور هواداران در ورزشگاه یکی از اتفاقات خوب بود. وقتی استادیوم پر بود انگیزه بازیکنان بیشتر بود. الان چند سال است که هواداران به ورزشگاه نمی آیند. حضور آنها به جذابیت بازی و انگیزه بازیکنان کمک می کند. از این بابت خوشحالم.

سرمربی استقلال در خصوص اتهاماتی که به وی در مورد جادوگری و ارتباطش با موفقیت استقلال مطرح شده است واکنش تندی نشان داد و یادآور شد: واقعا شما به عنوان یک خبرنگار خجالت نمی کشید این سئوال را می پرسید؟ قربون خدا بروم که بعضی روزها عزت می دهد که شما این سئوال را می کنید. امیدوارم لیاقتش را داشته باشم. اگر هم این لیاقتش را ندارم شما را به این روز می اندازد که این سئوال را می پرسید.

مجیدی گفت: جادوی من دعای مادر پیرم است که هر روز برایم دعا می کند. جادوی من پدرم است که حتی با وجود اینکه در قید حیات نیست، حواسش به من است. جادوی من بازیکنانم هستند که با تمام توانشان کار کردند. جادوی من حمایت هواداران است که با همه شیطنت ها نگذاشتند تیمم را به هم بزنند. جادوی من حمایت کادر فنی ام است که شبانه روز تلاش می کنند. شما یک خبرنگار هستید، در شان شما نیست این سئوال را در یک نشست خبری مطرح کنید. مگر اولین بار است؟ هزار بار از این حرفها برای من زده اند. این حرفها انگیزه مرا بیشتر می کند. خیلی خوشحالم و از خدا ممنون هستم که اینقدر به من عزت داده است که شما را به این روز انداخته است.

سرمربی استقلال درباره اینکه در صورت برد در دربی شانس قهرمانی استقلال بیشتر خواهد شد، اظهار کرد: شما می توانید از بازیکنانم سئوال کنید. در صورت برد باید تا هفته آخر تلاش کنند. چیزی تمام نمی شود. استقلال باید تا هفته آخر این روند را داشته باشد. در صورت برد حتی یک اپسیلون هم انگیزه ام کمتر نمی شود.

مجیدی در ادامه گلایه های دیگری را هم مرتبط با بحث جادوگری مطرح کرد و گفت: صحبت های دیگری هم هست. به این خاطر است که خیلی ها از موفقیت استقلال خوشحال نیستند. آخر فصل در مورد تمام این نکات صحبت می کنم. الان مهم این است که تمرکزم به هم نخورد. با هواداران استقلال مفصل درباره همه و بخصوص خودی ها که اثراتشان از ناخودی ها بیشتر است صحبت می کنم. دوست ندارند استقلال با فرد دیگری قهرمان شود. کسی از توانایی بازیکنانم حرف نزد. برای این نتایج زحمت کشیده شده است. اگر سال قبل سه، چهار ساعت برای تیم کار می کردم، امسال هفت ساعت کار می کنم و وقت می گذارم.

وی افزود: فوتبال برای من چه دارد؟ آمده ام محبوبیتم بیشتر شود؟ قراردادم بیشتر بشود؟ از زمان وینفرد شفر تا الان قراردادم را از استقلال کامل دریافت نکرده ام. از سال ۹۰ مبلغ ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان طلب دارم. عشق من مربیگری است. این کارهایی که می کنید انگیزه مرا بیشتر می کند. این چالش ها را دوست دارم تا ثابت کنم اینطور نیست. مشکلات زیادی ایجاد کردند برای تیمم ولی از بازیکنان تشکر می کنم. به این خاطر است که استقلال چند سال قهرمان نمی شود.

سرمربی استقلال در خصوص غیبت احتمالی بازیکنانش در دیدار دربی تصریح کرد: خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم.

مجیدی همچنین درباره اینکه تیمش با وجود صدرنشینی فشار بیشتری را نسبت به پرسپولیس در دربی تحمل خواهد کرد، گفت: موافق این حرف نیستم. تیمی که صدر جدول است و ۶ امتیاز جلو است، فشار کمتری متحمل می شود.

وی در واکنش به حرکاتش در کنار خط و بر هم خوردن آرامش و تمرکز تیمش هم اظهار کرد: در مورد جنب و جوش کنار خط این مدل مربیگری من است. بعضی مواقع در شرایط بازی پیش می آید. در کل تمرکزم بیشتر روی بازی است.

مجیدی در واکنش به اظهارات علیرضا منصوریان بعد از بازی با صنعت نفت آبادان و گلایه منصوریان گفت: اشکالی ندارد. اگر سئوال دیگری دارید بپرسید.

«آیا شما واقعا علیرضا منصوریان را بعد از بازی ندیده بودید؟» مجیدی در پاسخ به این سئوال همان جمله قبل را به کار برد و گفت: اشکالی ندارد. اگر سئوال دیگری دارید بپرسید.

سرمربی استقلال همچنین درباره اینکه قول قهرمانی در لیگ را به هواداران استقلال داده بود، اظهار کرد: قول قهرمانی نداده ام. تنها قولی که به هواداران دادم این بود که تمام تلاشم را برای قهرمانی انجام بدهم. گفتم زمانی از قهرمانی مطمئن می شوم که وریا غفوری جام را بالای سر ببرد. تا این لحظه بیشتر سهم موفقیت ها متعلق به بازیکنان است که با تمام وجود کار کردند. آنها به معنای واقعی یک تیم و پشت هم بودند.

مجیدی ادامه داد: چرا تیم من نباید موفق باشد؟ متاسفانه به تیم من زیاد پرداخته نمی شود. در برنامه های تلویزیونی بیشتر دنبال این هستند که ببینند از چه تیمی امتیاز کم شده است. وقتی وریا غفوری در دقیقه ۸۰ وارد زمین می شود و آنطور استارت می زند مطمئن باشید برنده می شود. تیم من یک تیم است و این به موفقیت ما کمک کرده است.

وی در خصوص کیفیت فنی دربی رفت و انتقاد از عملکرد دو تیم خاطرنشان کرد: هواداران دو تیم دوست دارند فوتبال جذاب ببینند. اگر کیفیت پایین می آید به خاطر حساسیت است. پیش بینی من این است فردا یک بازی جذاب انجام می شود.

سرمربی استقلال در پایان در خصوص تقابل بهترین خط حمله لیگ (پرسپولیس) و بهترین خط دفاع لیگ (استقلال) و استراتژی اش برای خط حمله حریف گفت: در مورد سیستم که نمی توانم اینجا صحبت کنم. گفتم با تیم بسیار خوبی بازی داریم. پرسپولیس در خط حمله و هافبک بهترین بازیکنان را دارد. بازی خوبی می شود. هر تیمی از موقعیت هایش استفاده کند برنده می شود.