بخشی از خدمات گروه جهادی شهید صادق میرزایی صحنه از ابتدای تشکیل تاکنون

سرویس: شهرستانکد خبر: 315576|12:10 - 1401/02/18
نسخه چاپی
بخشی از خدمات گروه جهادی شهید صادق میرزایی صحنه از ابتدای تشکیل تاکنون
حاج آقا خسروی مسئول گروه جهادی شهید صادق میرزائی در گفتگو با امروله عنوان کرد : فرا رسیدن هفته ی بسیج سازندگی رو به بسیجیان، این یادگاران عزیز سال های آتش و خون، این مدافعان با بصیرت آرمانهای انقلاب و ولایت و عموم مردم شهید پرور شهرستان صحنه تبریک میگویم

به گزارش امروله ، وقتی با تفکر جهادی وارد عرصه خدمت می شوی سر از پا نمی‌شناسی؛ هرجا که احساس کنی گرهی از مشکلاتشان می‌توانی باز کنی دریغ نخواهی کرد و هر کمکی بتوانی با جان و دل انجام می دهی چرا که برایت فرقی نمی‌کند مشکل هر چه باشد.

حاج آقا خسروی مسئول گروه جهادی شهید صادق میرزائی در گفتگو با امروله عنوان کرد:

فرا رسیدن هفته ی بسیج سازندگی رو به بسیجیان، این یادگاران عزیز سال های آتش و خون، این مدافعان با بصیرت آرمانهای انقلاب و ولایت و عموم مردم شهید پرور شهرستان صحنه تبریک میگویم.

گروه جهادی شهید صادق میرزایی کارهای جهادی متعددی انجام داده است و کارهای خود را با ساخت خانه در محله ی جوادآباد شروع کرد.

وی ادامه داد : این گروه جهادی از ابتدای تشکیل خودش توانست خدمات بسیاری را در حوزه های مختلف به همشهریان خود در مناطق محروم ارائه بدهد.

خسروی با اشاره به روحیه جهادی جوانان گروه جهادی شهید صادق میرزایی عنوان کرد : گروه جهادی شهید صادق میرزایی با ۳۵ نفر عضو متشکل از  بسیجیان سپاه ناحیه صحنه کارهای قابل توجهی در راه خدمت رسانی به مناطق فقر نشین شهرستان صحنه انجام داده است.

وی ادامه داد : از آغاز فعالیت این گروه جهادی از آبان سال ۱۳۹۹ سه باب منزل در محله های جواد آباد،بالاجوب و زیر جاده ساخته شد و به بهره برادری رسید و در اختیار خانواده ی نیازمند قرار گرفت،یک باب دیگر در روستای دهمرادخان در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و به زودی مانند سه مورد دیگر با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد در ادامه کارهای عمرانی دو حیاط برای نیازمندان و یک حمام ساخته شد و در اختیار ایشان قرار گرفت و إن شا ٕالله خدمت رسانیهای اینچنینی ادامه خواهد داشت.

مسئول گروه جهادی شهید صادق میرزایی شهرستان از توزیع صدها عدد مرغ در محلات بالاجوب ، جواداباد ،زیر جاده،ابراهیم آباد و سی متری خبر داد و گفت: با توفیق از جانب خدای متعال و همکاری خیرین عزیز حداقل ۱۵۰۰ عدد مرغ در این مناطق بین خانواده های شناسایی شده تقسیم شده است.

حاج آقا خسروی در پایان گفت : با توفیق از جانب خداوند متعال و حمایت خیرین عزیز در این مدت حداقل دو میلیارد تومان در مناطق فقر نشین هزینه شده است، إن شا ٕالله فعالیت این گروه جهادی روز به روز بیشتر خواهد شد برای ریشه کن کردن فقر در مناطق فقیر نشین، و امیداواریم بتوانیم خدمت گذار خوبی برای قشر مستضعف عزتمند شهرمان باشیم.