پیام مشترک امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه صحنه به مناسب سالروز رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران

سرویس: سیاسیکد خبر: 315591|23:06 - 1401/03/13
نسخه چاپی
پیام مشترک امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه صحنه به مناسب سالروز رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران
امام جمعه ،فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفتند

به گزارش امروله ، امام جمعه ،فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است  که نور امید را در دل ستم دیدگان خسته روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق پیرفرزانه، صاحب عزا شدند.

قیام خونین 15 خرداد 1342، برگی از تاریخ مقاومت و ایثار مردمان این مرز و بوم را ورق زد و این روز با نام آن مرد عرصه حماسه و عرفان، حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران. عجین و سفر ملکوتی ایشان با این قیام خونین مقارن شد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام 15خرداد را به مردم شریف شهرستان صحنه و همچنین به عموم مردم ایران، تسلیت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان مسالت داریم.