پیاده روی اربعین، نماد اتحاد و همدلی مردم و تیری بر چشم دشمنان اسلام ونظام اسلامی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 315594|08:14 - 1401/03/31
نسخه چاپی
پیاده روی اربعین، نماد اتحاد و همدلی مردم و تیری بر چشم  دشمنان اسلام ونظام اسلامی است
گردهمایی مدیران اجرایی موکب داران شرق استان کرمانشاه به میزبانی شهرستان صحنه برگزار شد

به گزارش امروله ، گردهمایی موکب داران شرق استان کرمانشاه (کنگاور-صحنه-هرسین -سنقر)،با حضور دکتر جهانبخش زنگنه تبارسرپرست فرمانداری شهرستان صحنه، حسینی مسئول مواکب داخل و خارج از کشور، دبیران ستاد های بازسازی عتبات وعالیات و با حضور رستمی معاون عمرانی و هماهنگی فرمانداری صحنه و سایر مسئولین ،در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان صحنه؛ دکتر جهانبخش زنگنه تبار در گردهمایی موکب داران شرق استان، خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین، نشانگر حرکت بزرگ مردمی برای زنده نگاه داشتن فرهنگ شهادت است.

سرپرست فرمانداری تصریح کرد: همه باید از فرصت اربعین وافتخار میزبانی و خدمتگذاری به زائران حسینی و ارائه بهترین خدمات فرهنگی برای همه زوار حسینی تلاش کنیم تا علاوه بر ترویج سیره و روش امام حسین ، در طول ایام سال نیز شاهد حضوردوباره زوار باشیم.

وی با اشاره بر این که پس از وقفه دوران کرونا دوباره توفیق زیارت حاصل شده است، اظهار داشت: عاشقان اباعبدلله الحسین(ع) برای زنده نگهداشتن شعائر بزرگ الهی و فرهنگ شهادت، مسافتی طولانی را با پای پیاده و با تحمل زحمات بسیار طی می کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان با تاکید به اینکه انجام این حرکت در راستای زنده نگهداشتن اسلام است، متذکر شد: همراهی رو همکاری مردم و استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان در برپایی موکب ها میتواند خدمات ماندگاری را در ذهن ها بجا گذارد.

زنگنه تباربا اشاره به فلسفه گرامیداشت اربعین حسینی (ع) اذعان داشت:مواکب حسینی یک ظرفیت خوب برای خدمت رسانی و کار جهادی هستند و خدمت در این مواکب یک توفیق الهی است.

وی در ادامه به اقتدارنظام جمهوری اسلامی در منطقه وجهان علیرغم توطئه های چهل وسه ساله استکبار جهانی پرداخت.