بازدیدفرماندار صحنه و مدیر کل بازرسی استان کرمانشاه از خط تولید سایت ایران خودرو کرمانشاه

کد خبر: 315597|15:44 - 1401/04/05
نسخه چاپی
بازدیدفرماندار صحنه و مدیر کل بازرسی استان کرمانشاه از خط تولید سایت ایران خودرو کرمانشاه
? نماینده عالی دولت در شهرستان صحنه با تاکید بر حمایت همه جانبه فرمانداری صحنه از سایت ایران خودرو کرمانشاه، اظهار داشت: پشتیبانی مدیران  از تولید ملی و کالای ایرانی به منزله حمایت از اشتغال، کار و کارگر ایرانی است

به گزارش امروله ، ?بازدیدفرماندار صحنه و مدیر کل بازرسی استان کرمانشاه از خط تولید سایت ایران خودرو کرمانشاه

 

?دکتر زنگنه تبار سرپرست فرمانداری  صحنه، حسین مرادی وحدت مدیر کل بازرسی استان کرمانشاه به همراه یک هیات چند نفره از خط تولید شرکت ایران خودرو کرمانشاه بازدید نمودند.

 

?در حاشیه این بازدید دکتر زنگنه تبار سرپرست فرمانداری صحنه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب توجه خاصی را نسبت به تولید و اشتغال دارد، بنابراین ایجاد شرایط لازم به کمک تولید کنندگان و کارآفرینان رفت تا بتوانند با امکانات و حمایتهای لازم، مسیر رشد و توسعه را هموار کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان صحنه با تاکید بر حمایت همه جانبه فرمانداری صحنه از سایت ایران خودرو کرمانشاه، اظهار داشت: پشتیبانی مدیران  از تولید ملی و کالای ایرانی به منزله حمایت از اشتغال، کار و کارگر ایرانی است

? شرکت ایران خودرو کرمانشاه با ظرفیت فعلی، توان ایجاد اشتغال مستقیم برای 600 نفر را داشته که با افزایش تولید و  عنایت و مساعدت مقامات استانی و گروه صنعتی ایران خودرو ، ظرفیت اشتغالزایی بیشتری پیدا خواهد کرد.