شرکت بیش از ۶۵ درصد مردم در انتخابات/ ۵۸ درصد مردم اطلاعات انتخاباتی را از رسانه ها می گیرند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 7606|22:48 - 1392/02/14
نسخه چاپی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، محمد حسین یادگاری رئیس جهاد دانشگاهی در نشستی خبری، گفت: دشمنان ایران سعی دارند با کم خریدن نفت بر زندگی مردم تاثیر بگذارند، درصورتی که دلیل عمده نارضیاتی مردم به دلیل عدم برنامه‌ریزی و مدیریت درست است.

یادگاری با اشاره به اعلام همکاری جهاد دانشگاهی در امور سیاسی و اقتصادی کشور، گفت: جهاد دانشگاهی بارها و بارها به تمام مسئولان کشور اعلام کرده است که در زمینه‌های علمی می‌تواند وارد شود و مشکل عدم برنامه‌ریزی و مدیریت درست را برطرف کند.

وی در ادامه بیان کرد: هم اکنون زمان آن فرا رسیده است که از نیروهای متخصص داخلی استفاده کنیم و تمام نهادها باید به نیروهای داخلی اعتماد کنند و از توانایی‌های علمی و محصولات نیروهای داخلی در تمام زمینه‌ها بهره ببریم.

رئیس جهاد دانشگاهی درباره نقشه جامع علمی کشور اظهار داشت: در نقشه جامع علمی کشور آمده است که باید به نیروهای داخلی بخصوص در زمینه‌های تولید و پژوهش علمی توجه بشود.

یادگاری گفت: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در سراسر کشور چشمگیر است و با توجه به اعتماد روسای دانشگاه‌ها و استاندارها، توانسته‌ایم نقش موثری در زمینه اقتصادی داشته باشیم.

وی با اشاره به توانایی‌های جهاد دانشگاهی در زمینه حماسه سیاسی، گفت: جهاد دانشگاهی یکی از بازوهای شورای عالی انقلاب فرهنگی است و به همین دلیل برای انتخابات و حضور حداکثری ملت کارها و اقدامات زیادی انجام شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی درباره عدم حمایت از فرد یا گروه خاصی گفت: جهاد دانشگاهی حمایت از فرد، گروه یا دسته‌ای را دنبال نمی‌کند، بلکه تفکرات کاندیداها را بیان می‌کند و تصمیم گیری نهایی در اختیار ملت است.

وی در ادامه افزود: برای خلق حماسه سیاسی و توسعه حماسه اقتصادی با توجه به تجربه ۳۲ ساله عمل می‌کنیم و می‌توانیم کارهای مثبتی انجام بدهیم.

* ۶۵ درصد مردم در انتخابات شرکت می‌کنند

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: با توجه به نظرسنجی که انجام دادیم، ۶۵ درصد مردم در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات براساس نظرسنجی صورت گرفته به دلیل رفع مشکلات و معضلات داخل کشور است و حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی می‌دانند.

یادگاری در پایان اظهار کرد: ۵۸ درصد مردم بر اساس این نظرسنجی، اطلاعات مربوط به انتخابات را از رسانه‌های ملی دریافت می‌کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد