فرماندار شهرستان صحنه:

روحانی بیش از ۵۹ درصد آرای شهرستان صحنه را کسب کرد

سرویس: شهرستانکد خبر: 299304|14:46 - 1396/02/30
نسخه چاپی
روحانی بیش از ۵۹ درصد آرای شهرستان صحنه را کسب کرد
پایگاه خبری امروله : فرماندار صحنه، گفت: از مجموع آرا صحیح این شهرستان آقای حسن روحانی با ۲۹ هزار و ۹۶۵، آقای سید ابراهیم رئیسی ۱۸ هزار و ۸۲۰ رای، آقای مصطفی آقا میرسلیم ۳۲۲ رای و آقای سید مصطفی هامشی طبا نیز ۱۴۹ رای کسب کردند.

به گزارشامروله، شهریار عباس‌آبادی فرماندار صحنه، با بیان اینکه شمارش آرا در این شهرستان خاتمه یافته است،گفت: در مجموع 50 هزار و 715 نفر در این شهرستان رای داده‌اند، میزان مشارکت مردم صحنه‌ در انتخابات بیش از 75 درصد است.

 

وی با اشاره به اینکه انتخابات در شهرستان صحنه در امنیت و آرامش کامل انجام شد، افزود: نتایج ریاست جمهوری در شهرستان صحنه اعلام شده است و تا چند ساعت دیگر نتایج شورا ها نیز اعلام می شود.

 

عباس آبادی، با بیان اینکه آقای حسن روحانی با 29 هزار و 965 رای بیشتری آرا را در این شهرستان اخذ کرده است، اظهار کرد: آقایان سید ابراهیم رئیسی نیز 18 هزار و 820 رای، مصطفی آقا میرسلیم 322 رای و سید مصطفی هامشی طبا 149 رای در این شهرستان کسب کردند.

 

فرماندار صحنه، در پایان سخنانش، تصریح کرد: بیش از 59 درصد آرای مردم این شهرستان به حسن روحانی اختصاص داشته است و درصد آرا مردم شهرستان نیز به آقای رئیسی، یک درصد آرا به آقای میرسلیم و کمتر از یک درصد نیز به آقای هاشمی طبا اختصاص داشته است.

 

 

شبستان

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد