مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی صحنه:

جشن پرهیزگاری در مساجد و هیئات مذهبی شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299681|10:50 - 1396/03/30
نسخه چاپی
جشن پرهیزگاری در مساجد و هیئات مذهبی شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی صحنه از برگزاری جشن پرهیزگاری در 10مسجد و هیئت مذهبی این شهرستان خبر داد.

اکبر قارلقی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : مردم شهرستان صحنه به پاس یک ماه روزه‌داری و تجدید قوای معنوی در ماه مبارک رمضان، آیین‌های جشن پرهیزگاری را همزمان با روز عید سعید فطر در مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی این شهرستان برگزار می‌کنند.

 

 

وی با بیان اینکه همه ساله جشن پرهیزگاری در مساجد جامع شهرهای صحنه و میانراهان و هیئات مذهبی منتظران مهدی، قائم آل محمد، ابوالفضل‌العباس و محبان ثامن الائمه در روز عید سعید فطر با حضور گروه‌های مختلف مردم برگزار می‌شود،افزود: با هماهنگی اعضای شورای فرهنگ عمومی،کانون مداحان و شاعران آیینی، شورای هیئات مذهبی و روحانیان شبکه تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی صحنه،آیین‌های جشن پرهیزگاری همزمان با روز عید فطر در 10 مسجد، حسینیه و هیئت مذهبی این شهرستان با حضور گروه‌های مختلف موحدان روزه دار و سخنرانی مبلغین اعزامی برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، بازدید گروهی مسئولان شهرستان از ایتام و مستمندان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مراکز درمانی و توانبخشی و ذبح قربانی از دیگر برنامه‌های عید سعید فطر در شهرستان صحنه خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد