تشریح اقدامات انجام شده در راستای نگهداری راه های اصلی و شریانی استان

سرویس: اخبار استانکد خبر: 313765|14:22 - 1400/02/04
نسخه چاپی
تشریح اقدامات انجام شده در راستای نگهداری راه های اصلی و شریانی استان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه طی گفتگویی اقدامات انجام شده در راستای نگهداری راه های اصلی و شریانی استان را تشریح کرد.

به گزارش امروله ،فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگارمرصاد، درباره اقدامات انجام شده در راستای نگهداری راه های اصلی و شریانی اظهار داشت: در حوزه روکش آسفالت تقویتی بزرگراه ها در سطح 11کیلومتر بیش از 18هزار و 500تن آسفالت، در ۱6کیلومتر از راه های اصلی بیش از 16هزار تن و برای انجام 26کیلومتر ماسه آسفالت بیش از 22هزار و 500تن آسفالت مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: همچنین بهسازی و عملیات روکش حفاظتی در سطح 30کیلومتر، فوگسیل 42 کیلومتر، آسفالت سرد هفت هزار متر، لکه گیری بیش از 20 هزار تن آسفالت به صورت پیمانی و پنج هزار تن آسفالت به صورت امانی مورد استفاده قرار گرفت.

کرمی گفت: اصلاح شیب شیروانی در سطح 10 کیلومتر از شهرستان های استان به صورت امانی اجرا شد.

وی درباره نگهداری راه های فرعی و روستایی عنوان کرد: برای انجام 24 کیلومتر روکش آسفالت تقویتی در سطح این راه ها 16 هزار تن آسفالت و به منظور انجام ماسه آسفالت در سطح چهار کیلومتر بیش از یک هزار و 400 تن آسفالت مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بهسازی و انجام عملیات روکش حفاظتی در سطح 95 کیلومتر خبر داد.

کرمی گفت: به منظور انجام لکه گیری یک هزار و 500تن آسفالت به صورت پیمانی و بیش از پنج هزار و 800 تن آسفالت به صورت امانی مصرف شد.

وی از انجام 15 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی در سطح محورهای مواصلاتی استان به صورت امانی خبر داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد