کرمانشاه شهرداری انقلابی و جهادی می خواهد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314281|09:22 - 1400/05/13
نسخه چاپی
کرمانشاه شهرداری انقلابی و جهادی می خواهد
اولین آزمون مهم شورای شهر جدید کرمانشاه انتخاب شهرداری با معیار نظر مردم است.

به گزارش امروله ،، سعید طلوعی شهردار کرمانشاه با همه خدماتی که داشت، استعفا داد و حالا پُست شهرداری کلان شهر کرمانشاه باید منتظر انتخاب فردی جدید باشد.

شورای شهر جدید نیز به زودی مهم ترین اقدام خود که به عنوان اولین اقدام مهم آن نیز محسوب می شود، را بایستی انجام بدهد که انتخاب شهردار برای کرمانشاه است.

آنچه که در این میان دارای اهمیت است این است که اعضای شورای شهر بهترین انتخابی که برای کرمانشاه مفید باشد را داشته باشند. بدون شک بهترین انتخاب برای شهرداری کرمانشاه، کسی است که مطابق با نظر مردم انتخاب شود.

اگر نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری اخیر بیاندازیم می توان متوجه شد که نظر مردم چگونه است؛ انتخابات ریاست جمهوری اخیر منجر به انتخاب آیت الله دکتر رئیسی شد که به عنوان چهره ای انقلابی شناخته می شود. این موضوع نشان می دهد که مردم مسئولینی می خواهند که اهل کار باشد، وامدار دسته های سیاسی نباشد و در یک کلام انقلابی باشد.

در شهرداری کرمانشاه نیز انتخاب شهردار بایستی با معیار نظر مردم انتخاب شود؛ نظر مردم هم مشخص است. مردم برای ریاست جمهوری فردی انقلابی را انتخاب کرده و اینگونه نظر خود را برای انتخاب مسئولین اعلام کرده اند. بر همین اساس بایستی گفت که کرمانشاه شهرداری انقلابی و جهادی لازم دارد.

کرمانشاه شهری بزرگ با مشکلات خاص خود است و شخصی که برای شهرداری کرمانشاه انتخاب می شود بایستی علاوه بر اینکه توان مدیریتی در حد استانداری یک استان کوچک تر از کرمانشاه را داشته باشد، بلکه روحیه ای انقلابی داشته باشد و در مقابل مشکلات خسته نشود.

حال بایستی منتظر ماند و دید که آیا شورای شهر جدید کرمانشاه در اولین اقدام خود، نظر مردم را در انتخاب شهردار کرمانشاه در نظر می‌گیرد؟