توزیع بسته های معیشتی به خانوارهای کم برخودار در ماه محرم توسط سپاه صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314287|10:03 - 1400/05/14
نسخه چاپی
توزیع بسته های معیشتی به خانوارهای کم برخودار در ماه محرم توسط سپاه صحنه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : سپاه شهرستان صحنه همچون ادوار گذشته در ماه محرم اقدام به توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم بین محلات کم برخوردار می نماید.

به گزارش امروله ، سرهنگ پاسدار مسعود کاظمی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه عنوان کرد : باوجود بیماری کرونا باید همه تلاش و همت خود را برای تبیین و انتقال فرهنگ عاشورای حسینی به نسل جوان در برنامه‌های محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی بکار ببندیم.

 

 وی در ادامه با بیان اینکه نذورات ایام محرم سازماندهی شوند تصریح کرد: در حوزه نذورات نیز این مسئله باید طوری ساماندهی شود که به دست افراد کم برخوردار جامعه برسد.

 

 سرهنگ پاسدار مسعود کاظمی خاطر نشان کرد : سپاه شهرستان صحنه همچون ادوار گذشته در ماه محرم اقدام به توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم بین محلات کم برخوردار می نماید.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه به ضرورت اشاعه امر به معروف در جامعه داشت و اشاره کرد :برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر نیاز به کار فرهنگی است ولی اجرای امر به معروف و نهی از منکر خودش ایجاد فرهنگ می‌کند و بیانگر فرهنگ اصیل اسلامی در وجوب و درون یک انسان است.