ظرفیت های ایران اسلامی در 8 سال دولت دوازدهم مورد غلفت واقع شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314288|18:51 - 1400/05/15
نسخه چاپی
ظرفیت های ایران اسلامی در 8 سال دولت دوازدهم مورد غلفت واقع شد
امام جمعه شهرستان صحنه گفت : شعار مردمی بودن و مردمی ماندن ، آیت الله رئیسی شعاری بود که مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفت.

به گزارش امروله ،حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری در خطب ههای نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان صحنه عنوان کرد : مُباهَلَه، درخواست لعن و نفرین الهی برای اثبات حقانیت است و بین دو طرفی رخ می‌دهد که هر کدام ادعای حقانیت دارند.

 

وی ادامه داد : این واژه در تاریخ اسلام به ماجرایی اشاره دارد که طی آن، پیامبر اسلام(ص) پس از مناظره با مسیحیانِ نجران و ایمان نیاوردن آنان، پیشنهاد مباهله داد و آنان پذیرفتند. با این حال مسیحیان نجران، در روز موعود از این کار خودداری کردند.

 

حجت الاسلام خاص امیری خاطر نشان کرد : جریان مباهله پیامبر(ص) نه تنها نشانگر حقانیت اصل دعوت پیامبر(ص) است، بلکه بر فضیلت همراهان او (حضرت علی، فاطمه و حسنین) در این ماجرا دلالت می‌کند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به مراسم تنفیذ رئیس جمهور داشت و گفت : شعار مردمی بودن و مردمی ماندن ، آیت الله رئیسی شعاری بود که مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفت چرا تمام حرکت های پرشور و ماندگار کشور با حضور مردم شکل گرفته است.

 

وی بیان کرد : طبق سخن مقام معظم رهبری شعار مردمی بودن و مردمی ماندن باید در واقعیت هم دیده شود و نخبگان ، جوانان و تمام اقشار جامعه هم باید پای کار بیایند چرا که جمهوری اسلامی ایران دارای ظرفیت های عظیمی است که مدیر جهادی و انقلابی را طلب می کند.

 

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه ظرفیت های ایران اسلامی در 8 سال دولت دوازدهم مورد غلفت واقع شد تشریح کرد : مردمی بودن بدون مقابله با فساد های گوناگون معنی درستی ندارد و این کار نیازمند سه عنصر برنامه ، انگیزه و پیگیری تا رسیدن به نتیجه مطلوب دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری گفت : چند روز پیش نیز مراسم انتخاب رئیس شورای اسلامی شهر صحنه  صوت گرفت و همه مردم از این عزیزان انتظار دارند که طبق قسمی که یاد کرده اند توان خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار ببرند.