بازگشت آزادگان سرافراز به کشور نماد خودباوری بود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314336|11:58 - 1400/05/26
نسخه چاپی
بازگشت آزادگان سرافراز  به کشور نماد خودباوری بود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : روز ۲۶ مرداد ماه ۱۳۶۹ میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک وطن نهادند.

سرهنگ پاسدار مسعود کاظمی در گفتگو با امروله ،عنوان کرد : روز ۲۶ مرداد ماه ۱۳۶۹ میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک وطن نهادند.

 

وی ادامه داد : صلابت ایثار و رشادت آزادگان عزیز چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال‌های اسارت، برگ زرین دیگری در تاریخ ایثارگری است که عظمت ایثارگران این مرز و بوم را به جهانیان و به ویژه قدرت‌های استکبار نشان داد.

 

سرهنگ پاسدار مسعود کاظمی خاطر نشان کرد :  آزادگان عزیز با تأسی از سیدالشهدا (ع) به عنوان نماد حریت و آزادگی در تاریخ پر شکوه اسلام، بار دیگر آزادگی، شرافت و اصالت در پرتو ارزش‌های اسلام و انقلاب را در جهان دربند استکبار و ستم معنا نمودند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : بازگشت آزادگان سرافراز نماد خودباوری، استواری و به ثمر نشستن سال‌ها تلاش و ثبات قدم و مداومت در مسیر نیل به آرمان‌های اسلام و انقلاب و حقانیت ما در نبرد با دشمن بود.