واژگونی تانکر 30 هزار لیتری سوخت در اتوبان صحنه به کرمانشاه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314368|12:18 - 1400/06/05
نسخه چاپی
واژگونی تانکر 30 هزار لیتری سوخت در اتوبان صحنه به کرمانشاه
فرماندار شهرستان صحنه گفت: یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل بنزین هنگام تردد از اتوبان همدان به کرمانشاه در محدود روستایی دولت آباد صحنه از مسیر خارج و پس از برخورد با موانع در حاشیه جاده واژگون شد.

علیرضا حیدری فرماندار و رییس ستاد بحران شهرستان صحنه در خصوص جزییات این حادثه در گفتگو باامروله ، عنوان کرد : ساعت 23 شب گذشته پس از اطلاع یک مورد حادثه واژگون شدن تانکر سوخت در محدوده روستای دولت آباد با اعلام ستاد بحران تمامی  نیروی های امدادی شهرستان و استان  به قید فوریت در محل حادثه مستقر شدند.

 

رییس ستاد بحران گفت: در محل مشاهده شد که یک دستگاه تانکر۳۰ هزار لیتری حامل بنزین به دلیل خواب آلودگی هنگام حرکت از مسیر خارج شده و پس از برخورد با موانع در حاشیه جاده واژگون شده است.

 

حیدری اظهار داشت: با توجه به نشت گسترده بنزین در محل ،با کوچکترین جرقه ای موقعیت سانحه آبستن یک انفجار و آتش سوزی مهیبی را داشت که خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای امدادی مانع از هرگونه اتفاق ناگواری گردید.

 

فرماندار شهرستان صحنه اظهار داشت:  با تشکر از حضور و پشتیبانی های خوب مدیر کل بحران استان ،فرماندهی پلیس راه کرمانشاه همدان ، نیروی انتظامی شهرستان و تلاش بی وقفه نیروهای راهداری استان و شهرستان ،پرسنل خدوم آتش نشانی صحنه  و اداره HSE پالایش و پخش فرآوردهای نفتی کرمانشاه سرانجام  این حادثه به خوبی مهار وتوسط جرثقیل تانکر حامل سوخت را به حالت اولیه برگردانند و از هرگونه رخدادی جلوگیری شد.