دولت سیزدهم بسترهای فساد در کشور را برچیند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314371|18:28 - 1400/06/05
نسخه چاپی
دولت سیزدهم بسترهای فساد در کشور را برچیند
فرماندار شهرستان صحنه گفت : دولت مردمی سیزدهم با وجه تشابهی که به دولت شهید رجایی دارد میتواند بسترهای فساد در کشور را برچیند و امید در جامعه را دوباره زنده کند.

به گزارش امروله ،علیرضاحیدری فرماندار شهرستان صحنه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان صحنه بود و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهیدان دولت و نظام انقلاب اسلامی و شهدای دولت آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران و دولتمردان جمهوری اسلامی گفت : خدمت بی منت شهید  رجایی از ایشان شخصیت بی نظیر ساخته است، و ما به عنوان خدمتگزاران به مردم باید الگوی رفتاری شهید رجایی را سرلوحه کارهای  خود قرار دهیم،تا با ایجاد فضای همدلی ، همفکری و همکاری همه دستگاه ها و نهادها در سطح شهرستان دامنه فعالیت ها و رونق در تمام بخش ها شتاب گیرد.

 

وی در ادامه  اظهار داشت  : دولت مردمی سیزدهم با وجه تشابهی که به دولت شهید رجایی دارد میتواند بسترهای فساد در کشور را برچیند و امید در جامعه را دوباره زنده کند.

 

فرماندار شهرستان در ادامه به تشریح عملکرد دولت در شهرستان پرداخت و اظهار داشت: بیش از ۱۶ پروژه در عرصه های، عمرانی، خدماتی، اقتصادی، فرهنگی، اشتغال، خدمات بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۲۳۵میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

 

حیدری در پایان با اشاره به نصب دستگاه ۶۰۰لیتری اکسیژن در بیمارستان معاون شهرستان در هفته دولت،به وخامت اوضاع کرونا در کشور و وضعیت قرمز کرونا در شهرستان اشاره کرد و افزود: هنوز هم بهترین راه پیشگیری از مبتلا شدن به این بیماری رعایت پروتکل های بهداشتی است و از مردم فهیم شهرستان خواهشمندیم که در قطع این زنجیره همکاری لازم را با ستاد کرونای شهرستان داشته باشند.