مشکلات به ارث مانده دولت قبلی باید به صورت فوریتی برطرف شود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314372|19:17 - 1400/06/05
نسخه چاپی
مشکلات به ارث مانده دولت قبلی باید به صورت فوریتی  برطرف شود
امام جمعه شهرستان صحنه گفت :مشکلات زیادی از دولت قبلی به ارث مانده و باید به سه شکل وفوریتی ، میان مدت و بلند مدت برطرف شود.

به گزارش امروله ، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان صحنه عنوان کرد : خداوند متعال در قران کریم وعده داده کسانی که ایمان داشته باشند و عمل صالح انجام دهند حکم رانی زمین در اختیار آنان است.

 

وی ادامه داد: جامعه ما از دولت سیزدهم آیت الله رئیسی انتظار خدمت ویژه دارند تا هر چه زودترمشکلات معیشتی حل و فصل شود و با یک صدایی و اتحاد حرکت کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری با اشاره به اینکه کشور نیازمند دولت جهادی است تصریح کرد : مشکلات زیادی از دولت قبلی به ارث مانده و باید به سه شکل وفوریتی ، میان مدت و بلند مدت برطرف شود.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : رسانه ها باید به میدان آمده و از دولت جدید حمایت کنند و باعث شفاف سازی خدمات باشند.

 

وی اشاره ای به وضعیت کنونی کشور افغانستان داشت و گفت : اعتماد به آمریکا دولت اشرف غنی را گرفتار کرد  و با ضعف مدیریتی خود باعث شد طالبان تنها با هزار نفر این کشور را بدست گیرد .

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه طالبان دیگر طالبان گذشته نیست تشریح کرد : طالبان در اولین اقدام خود در افغانستان عفو عمومی اعلام نمود و  اگر میخواهد در این کشور عملی به نفع مردم انجام دهد باید تمام طوایف را به کار گیرد و از امریکا دوری کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری گفت: اتفاقات اخیر افغانستان یک درس بزرگ را به همگان داد و آن این است که نباید به آمریکا اعتماد کرد بلایی که آمریکا سر اشرف غنی آورد همان بلایی بود که بر سر شاه ایران ، صدام ، حسنی مبارک ، محمد غضافی و ... آورد.