تولیدات ایران خودرو واقع در شهرستان صحنه ۲۳ درصد افزایش یافته است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314381|09:37 - 1400/06/08
نسخه چاپی
تولیدات ایران خودرو واقع در شهرستان صحنه ۲۳ درصد افزایش یافته است
مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه گفت: این شرکت از ابتدای سال‌جاری تا پایان مرداد ماه با تولید ۱۴ هزار و ۷۰ دستگاه خودرو در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش حدود ۲۳ درصدی را در تولید داشته است.

به گزارش امروله ،«محمد ملکی» اعلام کرد: در پنج ماهه گذشته از سال نسبت به مدت مشابه پارسال،  ۲ هزار و ۶۲۲ دستگاه خودرو به تولیدات این شرکت افزوده شده است.

 

او با بیان اینکه با همت کارکنان و بهره گیری از توان داخلی توانسته‌ایم رشد صعودی تولید را در این شرکت نهادینه کنیم، افزود: در این واحد صنعتی سه محصول پژو پارس اتوماتیک، پژو پارس tu۵ و پژو پارس xu۷ تولید می‌شود.            

          

ملکی در ادامه اظهار کرد:  شرکت ایران خودرو کرمانشاه دارای خطوط تولید مجهز به دستگاه‌هایی با فن آوری به روز همچون تجهیزات تست نهایی خودرو (E.O.L test) و دستگاه‌های تزریق سیالات خودرو است که در راستای ارتقای سطح کیفی خودروهای تولیدی در این شرکت خریداری و نصب شده است.  

 

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه گفت: در حال حاضر کارکنان این سایت تولیدی با روحیه جهادی و در مسیر تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در عمل به شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» حتی روزهای تعطیل برای رفع کسری و تجاری سازی محصولات در محل کار حضور دارند تا خودروها زودتر تحویل مشتریان شود.

 

ملکی تاکید کرد: محصول تولیدی قطعه سازانی که در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند نیز در خط تولید ایران خودرو کرمانشاه مصرف می‌شود که همین موضوع، اشتغال غیر مستقیم بالایی را ایجاد کرده است.

 

شرکت ایران خودرو کرمانشاه علاوه بر شکست رکورد تولید در سال ۹۹، موفقیت‌های دیگری را نیز به ثبت رسانده است. این شرکت در ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران توف نورد، استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۸ در سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و ایزو ۱۴۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ در مدیریت محیط زیست را دریافت کرده است.

 

تمام محصولات شرکت ایران خودرو کرمانشاه دارای سه ستاره کیفیت است و افزایش سطح کیفی با اجرای پروژه های بهبود در دستور کار این سایت تولیدی قرار دارد.