۸۳۰ فقره سازش توسط ستاد صبر( مصلحین) صحنه در شش ماه نخست سال

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314498|23:31 - 1400/07/18
نسخه چاپی
۸۳۰ فقره سازش توسط ستاد صبر( مصلحین) صحنه در شش ماه نخست سال
رئیس دادگستری شهرستان صحنه گفت : 830 فقره مصالحه طی شش ماه نخست سال جاری حاصل تلاش قضات و کارکنان شورای حل اختلاف، بویژه اعضای ستاد ملی صبر(مصلحین) دادگستری شهرستان صحنه می باشد.

دکتر صادق عزیزی در گفتگو با امروله ،  عنوان کرد: 830 فقره مصالحه طی شش ماه نخست سال جاری حاصل تلاش قضات و کارکنان شورای حل اختلاف، بویژه اعضای ستاد ملی صبر(مصلحین)  دادگستری شهرستان صحنه می باشد.

 

وی از همه شهروندان دعوت نمود برای مشارکت در حصول سازش و رفع منازعات شهروندان با دادگستری شهرستان همکاری نمایند. اختلافات جزئی بین شهروندان را نیز باید مهم پنداشت و چه بسا اختلافی کوچک به کدورتی دیرینه بینجامد و تبعات ناگواری را نیز به همراه داشته باشد.

 

دکتر عزیزی خاطر نشان کرد : در آیات و روایات دین مبین اسلام تاکید فراوانی بر صلح و سازش و اصلاح ذات البین شده است و تشکیلات ستاد مصلحین نیز برگرفته از همین امر مهم در شرع مقدس اسلام است.

 

رئیس دادگستری شهرستان صحنه گفت : ستاد مصلحین دادگستری شهرستان که به فضل الهی به تمام کشور در قالب ستاد ملی صبر تعمیم یافته است تجربه ای موفق در مشارکت ریش سفیدان و متنفذان هر منطقه در تحقق آرامش و امنیت هر چه بیشتر شهروندان است.