امروز آنچه دشمنان ما را به زانو درآورده احساس مسئولیت ملت ما در تمام عرصه ها است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314507|13:22 - 1400/07/21
نسخه چاپی
امروز آنچه دشمنان ما را به زانو درآورده احساس مسئولیت ملت ما در تمام عرصه ها است
فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در آئین افتتاح پل راهداران علی آباد گروس گفت: امروز آنچه دشمنان ما را به زانو درآورده احساس مسئولیت ملت بزرگ ما در تمام عرصه ها است و به پشتوانه این ملت، کشور همچنان در حال پیشرفت است

به گزارش امروله ،سردار محمد نظر عظیمی امروز چهارشنبه در آئین افتتاح پل راهداران علی آباد گروس اظهار داست: سیل سال ۹۸ سبب شد پل ارتباطی این روستا و روستاهای اطراف قطع شود و این موضوع شرایط سختی را برای مردم این منطقه رقم زد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف افزود: در این وضعیت با تلاشهای استاندار که تصدی ایشان با حوادث مختلفی در استان همراه بود و همچنین صبر و بردباری مردم کار نصب پل فلزی توسط نیروهای سپاه و بسیج ظرف مدت کمتر از ۳روز به پایان رسید.

وی خاطر نشان کرد: این پل بر اساس قول معاون عمرانی وقت استاندار قرار بود برای مدت ۳ ماه مورد استفاده قرار بگیرد اما حدود دو سال و نیم از آن استفاده شد و مردم تا قبل از افتتاح این پل از آن جهت تردد استفاده می کردند.

سردار عظیمی گفت: امروز آنچه دشمنان ما را به زانو درآورده احساس مسئولیت ملت بزرگ ما در تمام عرصه ها است و به پشتوانه این ملت، کشور همچنان در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به جغرافیای خاص استان کرمانشاه و راه های مرزی این استان با کشور عراق خواستار برنامه ریزی و توجه ویژه به راه‌های استان شد.